Don't leave me here alone

Jag sitter i Hannahs kallare och har det gott. Vill ni veta vad vi ater?



Det ar sjukt gott ska ni veta. Vi tittar pa Love Actually och ar allmant tjejiga, pratar om pojkar och planerar infor Homecoming. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, but I'm having a good time! Imorgon bar det av till the MALL! Jag har bara varit dar en gang men bara i en affar. Imorgon vill jag ga till Victorias Secrets och lite andra stallen. Vi ska ata glass pa Coldstone om det inte ar for kallt.
Madrid M

Kul att se att du har det bra! Laser dina bloggar och skyller pa min avsaknad av bloggvana att jag inte lagt in nagra kommentarer...



Den dar "Chewy Fish Candy" later intressant, kanske inte sa gott i mina oron, men intressant. Nar jag bodde i Moskva brukade taxichaufforerna ha en "vobla" fastklamd bakom solskyddet. "Vobla" ar en torkad, platt mort (tror att det ar den fisken) och den brukade de sista och gnaga pa som en liten eftermiddassnack... Den varken luktade gott (=luktade illa) eller var en vacker syn (som en torr, fibrig trapinne), sa jag far den associationen, nar jag ser det "tuggvanliga fiskgodiset pa bilden"... Hoppas den innehaller lite Omega-3 eller nagot, sa att den dessutom ar nyttig.



Ha det bra. Fortsatt anvanda ditt sunda fornuft i din upptacktsfard i det nya landet och skriv mer har. Kram.

2009-09-20 @ 09:16:01
Faster Kattis

I dag är jag en riktig husfru som städar tvättar och putsar fönster och skakar mattor och nu tänker jag nog ta mig en Kaffe och läsa bok. Har dessutom hunnit rasta både mej och Sawa på en rejäl stav promenad i spåret. Jag blir åxå och sugen att se en mysig film. Ska be johanna och Kajsa Kompis baka en kaka kanske....Det är kul att läsa om dina små äventyr. Just i detta nu är Farfar och Farmor i Dubrovnik. De bor i samma lgnhet som vi. 375 trappsteg upp och ner... jag har förvarnat dom och johan har ritat kartor så dom vet var de ska gå. Är riktigt avis på dom. Kram på dej

Kattis

2009-09-20 @ 14:27:54
Mam

Mycket tid i källaren...

Kan vi inte få se anledningen till alla dessa besök?

Vi har varit i Skara i helgen. (Mormor är på Mallis.)

Fantastiskt väder, fotboll med kusinerna både lördag och söndag, hårklipp och äppelkaka

Gav Louise STOR kram, med några tårar rullande ner för kinden. Nu ger hon sig snart iväg. Det blir mkt att läsa om vad som händer er i stora världen snart



Bamse kramar!

2009-09-21 @ 09:39:14
offapoffa

Hej lilla tös,farmor & gammel moster är på Mallis

så Lars & jag är hemma & fixar & donar.Har varit great väder här i en vecka minst men nu kommer hösten.Det verkar som du håller igång rejält där borta,du behöver väl inte bränna allt krut första tiden?Skriv lite om din familj & fota dem.Alla hälsar & vi tänker mkt på dig,Where i was born there where no roads at all Kramar

2009-09-22 @ 17:52:36
frida

haha swedish fish, did not try those yet ;)

är det inte underbart hur alla frågar om vi har dom i sverige?

har du blivit frågad till homecoming eller ska du gå med dina tjejkompisar?

2009-09-26 @ 06:46:11
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: