"It's called Lifewater but it makes me feel like the opposite"

Quoten i rubriken ar vad min alskade Hannah sa under var Photography class. Det var sjukt kul, sarskilt med tanke
pa hur mycket vi dricker av dem. Vi gillar Fuji apple som smakar som svag saft av nagot slag, och innehaller inga kalorier alls.
OCH HUR KAN JAG PRATA OM LIFEWATER NAR DET AR SNO PA MARKEN!!!!
Forsta snon foll i mandags tror jag, men den hann aldrig landa. Idag daremot sa tittar jag ut nar jag kommer upp till koket och ser sno! 9 oktober, jag har inte sett sno sa tidigt pa ett antal ar. Undrar om jag nagonsin har gjort det? Tror ni mig inte sa ska ni fa bildbevis. Det ar inte sa morkt som det ser ut att vara, det ar blixten som forstor allting. Det ar faktist ratt ljust nar jag gar ut pa morgonen.n, klockan 7 varje morgin ar det en klar skillnad fran innan.


Det har gar sa langsamt att ni forstar inte hur langsamt det gar. Jag ska visa hur min skola ser ut men det tar tid att ladda upp. Precis nar jag skrev det sa blev det klart, tank sa det kan bli.


The Commands, som under Homecoming var dekorerade och det var sjukt coolt. Den vita grejen som sticker ut med ett fonster pa ar the DECA store, dar man kan kopa lite allt mojligt smatt och gott. Jag koper baked chips, som ar typ Doritos eller Ruffles som de har bakat antar jag. Ruffles ar sa sjukt gott. Det gar daligt fdor dem for de har skaffat en halsoprofil och far inte salja onyttiga saker langre, men jag kan lova att Baked inte ar nyttigt. Amerikaner ar sota.




Skolan sedd fran parkeringsplatsen. Mitt skap ar pa andra sidan tror jag.

Jag har haft intervjuer for the Yearbook idag och igar. Jag skulle intervjua Zach som intervjuade mig for Stampede, det var... kul. Nejda, han ar jattegullig men jag blev nervos och hade sonder min penna, nagot som jag tydligen gjorde nar han intervjuade mig ocksa. Han ar en trevlig pojk.

Jag saknar Alex, det ar stelt med Alex. Jag vill att Alex sak texta mig men han svarar inte sa bra pa vad jag forsoker fa honom att gora utan att saga nagot. Jag har redan texat honom nagra ganger for mycket. Det later som att jag ar besatt av Alex men det ar jag inte. I Prep for Life sa har vi borjat prata om relationer, och jag kanner att det har kommer att bli kul. Jag ar ju trots allt svensk (som om nagon i skolan forutom Brian Spencer hade missat det, det ar sa jag skaffar mig uppmarksamhet. Jag maste forsoka fa honom att veta det for annars kommer min intervju med honom att vara laskig(onodigt vetande)).

Ikvall ar det football mot Skyview tror jag, eller sa var det nagot annat lag. Vi ska vinna!!! Jag ska ga med Hannah och hennes dotter Lena, det ska bli kul. Hoppas bara att Lena inte skriker for mycket, det kan bli jobbigt.

Kattis, jag har inte sett nagra sana men jag kan halla ogonen oppna. Ha inte alltfor stora frohoppningar da shoppingen har ar nagot begransad.
Puss och kram pa er darhemma, och cross your fingers for us tonight.

Rustlehustle!
Faster Kattis

Jag får kanske chans att kolla själv om vi kommer över. För att det ska bli verklighet krävs det att en hel del byggstenar ska gå ihop. B l a byggstenen pengar. Vår snö ligger inte kvar tack och lov. Orkar inte ha snö i 7 mån i år.

Kram till dej

Kattis

2009-10-10 @ 13:49:18
Kompassvägen

Tjena, Jag har ont i kroppen efter att ha burit stockar på Yxlan. 1) Hur går studierna? 2) Hästar? 3) Kärlek? Jag pluggar, rider ibland och är fortfarande kär Hej Johan E

2009-10-11 @ 07:42:24
kusinenplöen

Saknar dig! <3

2009-10-11 @ 16:46:49
Norrlands vane kusinen "den äldre"

Vi hade faktiskt snöfall förra veckan. Tyvärr tillät inte dagstemperatuererna att den skulle ligga kvar.



Men men.



Nu får du äntligen uppleva snö på riktigt? XD

2009-10-11 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: