I want to breathe that fire again

Making progress people. Jag ar fortfarande socialt inkompetent men det blir kanske battre nagon dag, och om det inte blir det sa far jag val lara mig att sticka halsdukar till lyktstolpar eller nagot. Folket darhemma, ni har blivit daliga pa att skriva till mig maste jag saga. Jag ar faktist duktig och skriver inte ofta men far inte mycket respons, varken pa mail eller har. Vad gor jag for fel? Svara inte pa det ar ni snalla. Idag var jag pa mitt livs forsta Key Club meeting. Det var kul, aven om jag inte hittade nagot som jag verkligen vill gora dar. Jag ska kolla upp om jag kan ga pa Drama lub eller nat annat kul for jag ar trott pa att inte har nagot att gora. Problemet har ar att alla jobbar jamt. Jag och Hannah ska till Scheels nagon dag i veckan och halsa pa dem som jobbar, Jeremy har slips pa jobbet. Kommer jag skratta at honom? Nej, jag skulle aldrig skratta at honom...

Jag tog lite bilder pa min skola idag som jag ska lagga upp men om jag reser pa mig kommer Mama Cat ata upp mina crackers och jag vill inte ta den risken. Igar tog jag bilder till Photography Class, och min camera ar heeeelt underbar. Den ar sa manuell att man blir lycklig, och den gor precis vad jag sager at den att gora. Har man tagit en bild rullar den inte ens fram filmen sjalv, utan jag maste dra i en spak for att fixa det. Det enda som ar jobbigt ar att man inte kan rulla tillbaka filmen utan maste dra ut dwen direkt fran kameran. Imorgon ska jag prata med Alex om att filma min trailer, for jag behover hjalp av en handig man, och han har koll pa det mesta, oftast.
DET SNOADE IGAR! Den har vintern kommer att bli grym folket! Mycket kall, men grym. Snon stannade inte men jag och Austin star och pratar och plotsligt har han sno pa nasan. Jag blev glad och han skrattade at mig. Det ar lugnt, att underclassmen skrattar at mig gor absolut ingenting. Jag skrattar at dem ocksa. Idag pa tyskan hade vi kul, vi laste Grease i par, och det var en tjej till som skulle vara med mig och en kille. Lararen anledning var; She's brilliant, and he is... A nice boy. Haha! Jag fick hora att jag ar grym pa att skriva captions, tyvarr tror jag inte att det ar bra...

JAG SKA TILL MISSOULA! JAG FAR FOLJA MED! Vi ska till U of M och kolla pa alla Pulitzerpris vinnande foton med yearbook. Jag kanner mig lite utflippad, darfor skriver jag som en kratta, men jag skyller pa att jag inte har nagot socialt liv. Jag kan inte ens anvanda min dagliga dos av ironi till Nick i tyskan, som ar sa skum att jag inte vet om han ar helt normal. Det ar lugnt, jag gillar pojken. Han ar som en liten bror som man hackar pa. Just nu ar han sjuk, och jag ar helt oskyldig.
Mostera

Häj

Jag tar åt mig att vara dålig på att höra av mig!!!

F-låt ska försöka bättra mig!Fy va tidigt med snö, men det har visst kommit lite i detta land också, Sälen och uppåt. Men Du lär väl få anv av Din nya jacka iaf. Allt rullar på, Loppilej har nog kommit till HongKong idag efter 24 tim tågresa... Tror hon längtar till ett land där man pratar engelska;) Carlson har avslutat säsongen och gått in för pluggandet!

Kramen

Bitta

2009-10-07 @ 08:16:27
Faster Kattis

Vadddå dålig på att skriva... jag skriver ju varje gång. Men nu måste jag tyvärr iväg å dansträning. Saknar dig!

2009-10-07 @ 19:10:25
kusinen plöen

Det snöade här igår med,och den försvann här med :P<3

2009-10-07 @ 19:20:38
Hjorthagen

Folk kanske inte skriver lika mycket som du för att de inte har lika mycket att berätta som du?

Snö? Det problemet har vi inte i Kroatien. Där har vi haft en sisådär 25 grader. Badade förra helgen i havet i Istrien. Härligt. Nu är jag i Hjorthagen. Henrik och Ida och Anders och Leo hälsar! Jag lånar deras dator. På fredag ska jag dra till Yxlan där jag ska såga träd har fällts. Minns du Yxlan? Vägen är tillfixad nu.



Ha det!kRAM pA

2009-10-07 @ 21:39:45
Faster Kattis

Undrar om du springer förbi affärer som har Frye boots engineer strl 7,5 svarta eller ljusbruna. Helst skulle jag vilja ha ett par stövlar men de har jag aldrig provat så jag vet inte om jag kan ha dem. Dessa skor har de mest fantastiska mjuka sula i sig så det finns inget som liknar det. På sko uno kostar dom 2000-3000 sek. Och eftersom dollarn ligger lite lägre nu så kan det var läge för ett inköp,(via dej förstås) Men det är inte det jag nödvändigast behöver just nu direkt...eller alls för den delen. Mina gamla används varje dag och jag sover i princip med dom på ,nästan.Har bakat bullar och ätit två st varma nyss. Johanna hälsar.

kramis Kattis

2009-10-09 @ 15:26:44
Johan P

tjena kajsen

du sköter dig...?

2009-10-09 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: