I had my mind set on destruction

Dagens snackis pa C M Russell High School ar Morp, som vanligt. Idag ar dock annorlunda fran andra dagar, och varfor ar det sa? For det forsta ar det priset. $30 ar nastan lika mycket som Prom. Men den stora grejen ar vad man far for dessa pengar. Vissa foraldrar vill namligen satta upp regler for hur man far dansa. Vanligaste typen av dans har ar sa kallad "bumping and grinding" killen star bakom tjejen och jag vet inte om man kan kalla det dans men for enkelhetens skull sa gor vi det. I Billings sa var det nagra som hade sex pa dansgolvet, och grinding far ta skulden for detta. Darfor vill foraldrarna satta stopp for det har med en enkel regel; Ingen dans narmare an 6 inches mellan pojke och flicka. Det finns inget battre satt att undvika barnbarn innan man har fatt vara stolt och se sin avkomma ta emot ett High School Diploma. Hur de ska kolla att man inte ar for nara ar oklart, men med tanke pa att det har ar USA sa ar det inte alls omojligt att folk kommer springa runt med mattstockar. Jag kan inte tanka mig nagot annat satt att mata avstandet mellan de dansande tu. Hur det har har bemotts pa skolan kan ni antagligen gissa er till. Om det gar igenom ar oklart men fortsattning foljer, var sa saker.
Hrvatska

Underbart! Då vet jag vad jag ska ge dig i julklapp! Inte en promklänning eller något snyggt att ha på sig, utan en måttstock! Fast måttband vore kanske mer praktiskt, ett sådant kan man ju enkelt stoppa i fickan efter dansen, när man går på toan eller vid andra tillfällen när risken att överskrida gränsen är alltför uppenbar.. Kram/Pa

2009-11-12 @ 07:45:20
Johanna

Hahahahaha duuumb! Välkommen till USA

2009-11-13 @ 04:02:53
URL: http://allido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: