You know you think you've got it all wrong

Just nu sitter jag pch vantar pa att Amanda ska komma tillbaka sa att vi kan aka till Omaha. Jag hoppas att hon har med sig Andy men jag tror att han kommer att stanna hemma. Igar sa var jag dar typ hela dagen, vi spelade ett piratspel pa Wii och jag dodade Andy i en swordfight. Moahaha! Han har vaxt, och ar jattegullig. Ganska typisk 15aring har jag forstatt efter att ha hangt med Amanda ett antal timmar. Vi pratade till typ 1am i forrgar, hon kom hem och kakade med oss vid typ 7-8 tiden kanske. Sen pratade vi ett bra tag. Igar sa sitter jag och kollar pa Gabe som spelar TVspel nar en alldeles for valbekant rost hors ifran koket. What? Det kan ju inte vara, vad skulle han gora har? Det var inte den jag trodde att det var, det var Dusty. Heeeeey, you sound just like someone I know from Montana. Han skrattade bara at mig.

Imorgon ar min sista dag har, och jag vill inte aka tillbaka till Great Falls. Maste jag? Blah. Vi far se vad som hander nar jag kommer tillbaka. Ser inte alls fram emot det. Men det maste val goras antar jag. Nagot som kan bli kul ar att jag, Hannah och Megan ska ha en amator snowboardweekend. Vi ska alltsa lara oss att aka snowboard. Det kommer antagligen inte vara nagon vacker syn. Hannah har akt massor forut men varken jag eller Megan har nagonsin gjort det om jag forstod henne ratt. Jag kan ha fel men jag vet inte varfor hon skulle kalla det amatorweekend om hon hade gjort det forut. Megan ar alltsa Hannahs vardmamma, och hon ar grymt gullig. Hon ar nastan som min extra vardmamma.

This one's for you dad!

Hrvatska

Tack för den! Den var fin!



Jag hoppas att du haft möjlighet att få del av den klokhet som finns där du varit. Hoppas också att du nu vet att du inte behöver stå ut om du inte vill, utan att det är du som bestämmer vad som ska hända med den tid som är kvar. Ditt ansvar är hur du själv mår och vad du får ut av det hela. Inget annat. Inte lätt, jag vet. Men tveka nu inte att göra vad som känns bäst. Jag älskar dig och stöder dig vad du än bestämmer dig för! Vi kan prata mer sen. Det finns en hel del att säga som jag vill säga bara till dig.. Kram! Pa



2010-01-01 @ 03:05:06
Sandra

Vada kan man inte shoppa dar du bor?!

Jo det stammer att walmart kommer harifran, huvudkontoret ligger har och jattemycket manniskor flyttar hit pga walmart sa staden vaxer sjukt fort!

2010-01-01 @ 04:24:02
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: