Tonight is the night to join me in the middle of ecstacy

Showdown, Montana ar dar de flesta Great Falls bor tillbringar endagars skidturer. Efter att ha hoppat pa en buss vid University of Great Falls och tillbringat 90 minuter pa den sa var vi framme. Vi denna dag var jag, Hannah och Paul. Jag och tyskarna med andra ord, och ibland, nar jag anstrangde mig, sa forstod jag vad de sa. Sweeeet. Efter lite om och men sa lyckas jag och Hannah hyra skidor, och vid liften kommer forsta (och storsta) chocken for dagen; There is no bars! At the lift, there is no bars! Nu pratar jag sjalvklart inte om barer, for sjalvklart fanns det en bar, men pa sittliften. Jag kommer inte pa det svenska ordet, men grejen man har fotterna pa nar, och som man drar ner over sig for att risken att ramla av ska vara minimal. "I'm not going alone on that thing" sa jag, och forstorde darmed Pauls dag, for Hannah ville inte aka sjalv heller.
Froson

Ja det låter ju lite riskabelt åka utan fotstod.. Särskilt om man är höjdrädd.. Men du åkte i alla fall?



Låter kul annars.



Är på Froson nu. Minus 18 celsius, kall här också. Har du kontaktat din areacoordinator om resa t Iowa`? Lety me know please så jag kan rinmga till Pat. De vill jättegärna att du kommer!



Älskar dig!Kram Pa

2009-12-22 @ 09:08:42
Froson

Ja det låter ju lite riskabelt åka utan fotstod.. Särskilt om man är höjdrädd.. Men du åkte i alla fall?



Låter kul annars.



Är på Froson nu. Minus 18 celsius, kall här också. Har du kontaktat din areacoordinator om resa t Iowa`? Lety me know please så jag kan rinmga till Pat. De vill jättegärna att du kommer!



Älskar dig!Kram Pa

2009-12-22 @ 09:09:06
Mostera

GOD JUL älskade Kajsa ungen! Pratdesprecis med Louise på andra sidan jorden, hon var på väg med julklappar till ett ställe där de serverade fruksost. Solensken och det såg ut att bli en kanon dag på stranden...

Här har vi som Du snö, men bar några minus och det är 5 min till 24 dec! Olika livets lotter...

HOppas Du får en bra jul! Tänker på DIG!

Take care!

KRRAAAMMMM

/B

2009-12-23 @ 23:55:16
johanna

Nu är det jul!! good juul!!! <33

2009-12-24 @ 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: