The streets you're walking on, a thousand houses long

Jag kommer inte ihag om jag publicerade det forra inlagget jag skrev men jag tror inte det. Idag sa har jag varit hos min cordinator Judy och det var jag, tva asiatiska tjejer, och oh typ fem killar. Jag kan ha glomt nagon men jag tror inte det. Killen fran Holland hade varldens underbaraste dialekt. Spanjoren hatar Frankrike och tycker att CMR suger, jag svarade med "we beat you and everyone else in football, how many times did you say that Bisons won this season?" Det var typ en, eller kanske tva. Vi kommer att sla dem i basket ocksa, vi slog Glacier Wolfpack igar, men det var en bortamatch anda borta i Kalispell sa jag var inte dar. Annars sa pratades det mycket om jul, och tyska killen hade en moster eller nagot som bodde i Sverige, men jag vet inte vr det lag. Det var nara Vattern och borjade pa B men mer an sa kommer jag inte ihag, jag pratade inte mycket med honom. Pratade inte mycket med nagon faktist, jg at lussebullar istallet. Det var gott. Vilka mer var dar? Sprite fran Thailand, jag vet inte vad hans riktiga namn ar, och Luca, som snart aker hem. Mina avskedsord var, "see you when we beat GFH at crosstown basketball." De lar nog komma ihag mig. De var faktist riktigt trevliga, hoppas att jag kan traffa dem igen.

Igar sa var jag hos Mary, och vi kakade Papa John's pizza och kollade pa He's just not that into you. Mary ar sa sjukt gullig, jag ar glad att jag har henne att hanga med.

Imorgon maste jag fa klart mina Yearbook interviews, annars ar jag kord. Enda riktiga problemet ar bilder, men det ska nog losa sig. Galler bara att prata med ratt personer. Mary och jag ska ga igenom the senior pages i jakt pa a special someone...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: