The pieces of my heart is missing too

Fan just nu sa vill jag bara hem, hem sa fort som mojligt. Skulle ha akt till Iowa imorgon, Lord knows I needed it, men de har sa mycket sno att de inte kommer fram pa vagarna sa det kommer inte att handa. Om jag kommer ivag overhuvudtaget har jag ingen aning om, men antagligen inte, och jag kommer sitta hemma hela javla lovet. Jag vill aka hem. Hem till Sverige, helst igar. Far inte ut nagot av det har som det ser ut just nu.

Froson

Min vän!



Allt går upp och ned. Just nu är det ned. Men vänta bara, det vänder! Alla vet att det är värst kring jul. Ta det lugnt. Du kommer visst iväg. Biljetten ombokad utan problem! Du åker på måndag. Har kollat med Pat. Till dess bör de ha fixat vägarna.



Kram Pa



2009-12-26 @ 12:45:10
Froson

Min vän!



Allt går upp och ned. Just nu är det ned. Men vänta bara, det vänder! Alla vet att det är värst kring jul. Ta det lugnt. Du kommer visst iväg. Biljetten ombokad utan problem! Du åker på måndag. Har kollat med Pat. Till dess bör de ha fixat vägarna.



Kram Pa



2009-12-26 @ 12:46:24
Anonym

Det blir bra! Livet suger ibland men det blir bra igen. KRAM

2009-12-27 @ 17:18:02
Anonym

Hej lilla gumman!!



Det ar varst kring jul, men det blir battre, jag hoppas att du fatt komma ivag till iowa nu, och att det kanns lite battre! Tanker pa dig!!



Har du fatt julkort btw?



Massa Kramar louise

2009-12-28 @ 03:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: