Said you'd never come back but here you are again

Jag ar forkyld och det ar helt underbart, sarskilt med tanke pa att ens (nostrils) typ fryser till is varje gang man andas. Montana ar helt underbart pa det sattet. Just nu sa sitter jag och skriver till min vardfamiljs forra utbytesstudent, hon la till mig pa facebook and now I'm seeking advise. Jag kanner aven ett stort behov av att prata med min pappa, sa om du vill ringa till mig imorgon sa gor det. Fast ring pa mobilen for jag ska stanna kvar i skolan imorgon tror jag, men om du ringer typ 11.12 (19.11) sa har jag lunch. Skickar mitt mobilnummer om du inte har det, men jag tror tt du har det, du har ringt dit forut. Min telefonrakning kommer inte att bli kul men jag bryr mig inte PAPPA RING!

Nagot vi pratade om idag var om musik fran USA kom till Sverige, jag svarade ja, men vilken musik spelas i Sverige nu? Jag ar faktist intresserad, sa om nagon vill svara sa vore det grymt.

Yearbookdeadline pa fredag! I'm done with my story, just have to write a profile and about a club. It's ridiculus how easy it is to write in english, but I'm not sure how to spell ridiculus.

PLCT IMORGON! Vilket betyder att vi slutar 2.30 istallet for 3.15. jag kommer nog att stanna i skolan, for jag har en del att gora. Hade jag haft en bil sa hade jag akt till BK och kopt nagot atbart, eller nej, jag hade akt till Arby's, for det ar gott, men nu kommer jag att fa noja mig med vending machine food, for det ar inte kul nar det ar kallt att ga. Fast idag var det varmt, typ 20 F. Jag skojar inte, jag fros nastan inte alls. Underbart. Det ska bli varmebolja tydligen, det ska inte ga ner under 0 pa hela veckan. Feels like Arizona!


Amanda

Haha oj, låter som att du har det kyligt där uppe! Random fråga men har folk vinterdäck?



Hm jag minns inte riktigt, det finns någonstans på den sidan Accu Weather men på något knepigt ställe..

2009-12-16 @ 22:00:20
URL: http://numb.blogg.se/
sit

2009-12-16 @ 22:27:09
your sistah

helluu låtar som spelas nu är (nunu asså som är populära IDAG!) är::



Black eyed peas - Meet me halfway

Lady GaGa - Bad Romance

Pink... - Vet inte vad den heter men den är "sorglig"..

Beyoncé - Sweet Dreams



det är dom jag kommer på nu, kanske kommer på mer sen!



2009-12-16 @ 22:31:16
again.. your sistah

When love takes over - Kelly ... nåt och david guetta

2009-12-16 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: