If I fall, if I die, know I lived and missed some bullets

Jag ska snart ivag och kolla pa sasongens forsta basketmatch. Med lite tur sa kommer vi att forsvara var State title fran forra aret. Vet inte alls om laget vi moter ar bra, det ar dem vi slog sista matchen i football men jag tror att vi tar dem. We are the Rustlers after all.
Idag sa fick vi se omslaget till Yearbook, faaaaan vad det ar snyggt! Alskar det! Hur det ser ut? Sorry, ain't telling you. Jag har nastan borjat prata som en redneck. Man kan inte bo i New York och prata sa, jag kommer inte att ha nagra vanner.

Vad som hander i helgen har jag ingen aning om, men jag hoppas att jag kan hanga med Mary nagot, det var jattekul sist. Och sova ska jag gora, jag har sovit sjukt daligt och dromt om brottning. Fraga inte varfor.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: