Efter regnet kommer sol

Hej varlden, lojligt vad skont det var att vara tillbaka i skolan, tragiskt men sant. Jag kan ju saga att jag har ratt kul i skolan, och idag kom jag och Mary fram till att vi ar lika uttrakade, sa vi ska hanga och inte vara uttrakade. Gott! Hon ar sjukt gullig, jag har inte umgatts med henne utanfor skolan men jag fick ett Thanksgiving text som gjorde mig glad. Vissa manniskor idag forvirrar mig, men jag kan inte gora mycket at det. Yearbook, alskade class, har jag nu kommit igang med spreaden och intervjuerna borjar imorgon. Jag ar inte ens nervos, for om de inte ar snalla sa skriver jag daliga saker om dem i storyn, inte svarare an sa. Jag kanske sak ta Newspaper nasta termin, kan nog bli kul. Annars sa pratade jag med min counselor idag och hon sa att jag maste prata med rektorn, mr Kloppel, om att andra mitt schema for att han maste ge sitt tillstand for att jag ska kunna ta senior classes. Som Government. KUUULLL det kan bli. Fick veta att jag har en study hall i mitt schema och det ar inte kul, inget jag vill ha om man sager sa. Att ha open ar helt okay, for da kan man gora vad man vill, men i study hall far man narvaro och kan inte ga pa spontana promenader runt i skolan.

Det ar valdigt kul att lasa om Sverige for tillfallet maste jag saga. Folk gnaller over hur gratt och trist det ar, och i arlighetens namn hade jag nog ocksa gjort det om jag hade varit hemma. Men just finns det inte mycket jag inte skulle gora for att fa vara hemma, bara for en vecka eller sa. Jag vet inte, men hemlangtan ar en bitch kan vi val enas om.

Min cordinator kom och halsade pa idag, och hunden spydde pa golvet. Om det var ett sammantraffande later jag vara osagt. Vi ska traffas den trettonde december allihopa, och jag maste val nastan baka lussebullar da. Jag vet inte hur man sager saffran pa engelska. Det ar tur att det finns oversattningsprogram.

Jag maste bara saga en sak till; Jag var inne pa youtube och bladdrade bland latar jag har lyssnat pa, och lyckas klicka pa den jag vill hora, alltsa webadressen, bara pa ren slump! Magic or what? Tror att jag precis lyckades forstora hela inlagget. Sucks to be you! 

mam

Jag förstår att det verkar gnälligt med allt väderprat, MEN det är grått och trist. Fast nu finns det ljus i mörkret, adventljusstakarna och levande ljus. Tror att du vet hur det ser ut hemma.



Kram kram

2009-12-01 @ 08:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: