But these places and these faces are getting old

Jag skar mig pa benet nar jag rakade benet. Det gor ont, och det ville inte sluta bloda, sa jag fick sitta och forsoka stoppa det jattelange.

Nu sitter jag i huset pa Buena Drive med Banana, Megan och Nate. Nate ar sa gullig, han kom och ville visa mig sitt rum, och presenterna han hade fatt over Hanukka. Sen skulle vi spela ett spel med apor som hoppade i sangen, men vi hann aldrig for vi skulle aka till Dairy Queen. Chocolate Extreme blizzard ftw! Imorgon sa blir det skidakning pa showdown for forsta gangen pa lange. Kommer nagon (Kalle) ihag hur det gock sist? Jag har nog aldrig hatat dig sa mycket som nar du drog ner oss for den backen, och det slutade med att jag klattrade ner for backen. 

Nu sa ska jag sova om ett tag, for vi lamnar huset 6.40 am imorgon bitti... G'Night! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: