Break the silence, break their bonds with words and violence

Jag har officiellt svininfluensa i kroppen. Allman skolvaccinering idag, och jag har inte en aning om hur manga som blev vaccinerade men manga var det. Jag missade lunchen sa jag koper en pizzaslice (my first cafeteria lunch) so, jag tryckte i mig for att overleva eftermiddagen.

Pratade med min far during Yearbook, men om nagon fragar sa var det pa lunchen. Hade glomt att vi hade PLCT sa jag hade lunch tidigare. Fick inte mycket gjort och nu ar det inte mycket tid kvar, men det blir till att kora hart imorgon och pa fredag. Pictures is my problem. Har fortfarande ingen dominant. Gaaaah nu blev jag jattestressad, sa nu drar jag, ciao!
Hrvatska

Min vän, Det finns gränser för vad en pappa kan göra, hur mycket jag än vill.. Du är ju ganska långt borta. Det är ju för övrigt hela idén med äventyret.



Vi kan prata mer sen. Bara så du vet, vi är många som nyfiket följer med vad som händer. Älskar dig! Kram/Pa

2009-12-17 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: