And sometimes you close your eyes and see the place you used to live

Idag har jag bakat lussebullar! Jag ar grym, och det blev gott.

Inte det vackraste jag sett men vadada.

Vi vann igar! I don't remember the score but I don't think nyone really cares. No I gotta go make myself ready, cause I'm going to Mary's tonight. See you all!

Johanna

Ser gott ut! mamma har åxå bakat idag! <3

2009-12-13 @ 18:56:06
mam

Vad de blev fina!!

Vad de uppskattade av fler än dig?

Kram

2009-12-14 @ 16:34:25
faster kattis

Såååå fina Kajsen... detta året har jag nästan förätit mej på dom. Särskillt förra söndagen då jag bakade för 2:a gången för att ha med mig fika på hundkursen vi går. Semlor hela dagen lång... Fy tusan... God jul på dej.

Kramis Kattis

2009-12-19 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: