All along I can hear people talking out loud

Dagen lyckades bli langt over forvantning nar jag borjade med att leta efter mr. Rosenleaf, som hanvisade mig till mr. Cubbage, som gav mig namn pa de som jag behovde. Kande mig lite lugnare, och dagen rullar pa hyfsat bra tills det ar dags for dagens eldprov, yearbook class. Min planeringsformaga (vilken planeringsformaga) skulle sattas pa prov, och jag hade inte mycket tid att gora valdigt mycket. Efter att ha pratat med folk som vet vad de pratar om sa forvandlas min page till oigenkannlighet. Nu ser det riktigt bra ut, och jag behover bara tre bilder och tva quotes for att sen officiellt vara klar. Jag trodde inte att jag skulle klara det, men det gjorde jag, och jag har gjort allt sjalv, forutom andra designen. I did it! Can't wait to show you when I get home.

Jag har fatt min State Football troja, den ar stor men varm och det behovs i Montana kan jag lova!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: