Judge Judy

Jag och Nancy sitter och tittar pa Judge Judy fast ingen av oss tittar val sa mycket. Jag haller pa att ladda over bilder till datan men det gar inte riktigt som jag vill for kameran laddar inte over till CDn utan sager att den inte vill sa jag for borja om. An sa lange har jag 167 bilder sen jag kom hit, fast fran NYC ocksa da. Har jag berattat om Snuskmannen vi traffade i Central Park? Han kollade pa inapropriate vids i iphonen.

Nu funkar bilderna men jag vet inte vilka jag ska lagga upp. Vad vill ni se?

Lisa och Ebba jag kan ju beratta att jag vet var Victorias Secret ligger nu. Har inte varit dar an men det kommer val, allt annat skulle vara konstigt.

Det ar kul att hora vad ni gor darhemma, aven om jag inte ar inne pa datorn sa mycket. Idag har vi varit i Giant Springs, en park som tar typ en kvart att aka till. Det var sa fint dar!

Imorse satt vi och pratade lite allmant och Paul sager nat typ We both think you're so pretty. I'm actually thinking about getting a baseball bat to keep the boys of you. Det var sa kul! Man skrattar mycket har sa ar det bara. Igar var jag och Nancy och shoppade sa nu har jag skor for alla vader tror jag. Det ar varmare idag igen men Nancy berattade att det kan bli -20 F pa vintern, och -50 F nar det blaser mycket. 50!!! Jag kommer frysa till is, men vad ska man gora?

Jag har typ inget att skriva, jag ska till skolan imorrn och jag vill ha roliga kurser, och vill inte lasa matte. Cross your fingers for me!
Åsa

Hej Kajsa! I Skara lyser solen och jag är lite bättre i mitt ben/rygg. Skönt. Sara har börjat skolan och tycker att det går bra. Lars jobbar. Vilken fin blogg du har, jättekul att läsa. Lycka till imorgon i skolan! Foton på familjen och hur du bor vore kul att se. Ha det, Åsa

2009-08-25 @ 14:14:38
Amanda

Crossing my fingers, haha, vi hade engelska med Mats igen idag, annars rullar saker mes på här hemma, jag har börjat gå ut med grannens hund, jag är överbetald och får 75 kr gången ;P Vill gärna se bilder, på familjen, hunden, huset,mm.:D

2009-08-25 @ 14:34:11
Kollegor på hotellet!

Hej Kajsa!

Terese här! Underbar blogg fröken har! Jättekul att man kan följa dig under ditt år i Staterna. Här är det som vanligt, lite sol och lite blåst. Ta hand om dig och vi tänker på dig. Vi hörs snart igen.

Kramar från alla på hotell Stadskällaren/ Terese

2009-08-26 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: