Happy Birthday to ya!

Jag gissar att det ar efter midnatt i Sverige. Eller jag har fatt update att det inte ar det, jag orkar valdigt sallan kolla vad klockan ar hos er i kalla Sverige (over 30 grader har idag om nagon undrade och ni ar svenskar sa det vet jag att ni gor. Svenskar alskar att prata om vader) men jag vet sa mycket som att tva personer fyller ar idag, sa;

GRATTIS till min underbara moster!

och

GRATTIS till min kanongulliga kusin Julius!

Gudmor Åsa

Hej och god morgon!

Oj vad kul att läsa om The Life of Kajsa Over There! Att du är smart, söt, intelligent och bra på engelska - det vet ju en stolt gudmor redan, sedan länge. Men att du är en så bra skribent, det är en mkt glad överraskning. Toppen.



Du ska veta att jag får flashbacks från min tid på amerikansk skola, någon gång för längesedan... typ lite efer juraperioden eller så....



Måste vara ett charmigt inslag i början av varje skolår, med alla nya och utytesstudenter som besöker fel klassrum hela tiden. Kan inte riktigt föreställa mig en sån stor skola. Fascinerande.



Gula skolbussar, hur cool är inte det. Som om du är med i South Park eller nå´t. Kanske bra om du undviker att ha frukt med dig på bussen, för de små skolbarnens bästa...



Tyskar. Tänk vilka fördomar man kan ha; jag blev också förvånat överraskad när jag lärde känna några tyskar. Heltrevliga är de. I mitt internationella meditationsgäng kryllar det av tyskar - merparten synnerligen trevliga.



Undrar hur många rader man kan skriva innan systemet säger STOPP.



Nu är det iaf frukostdags. Så roligt att få info om dina dagar och att du verkar ha det bra.

många, många kramar

Åsa

2009-08-30 @ 11:39:04
Mostera

TACK! Såå rart att Du kommer ihåg Din old auntie! Du e så fantastic på att skriva, såå kul att läsa! Take care!

Kramen

2009-08-31 @ 12:39:59
DiddoLinno

Jag är nominerad till veckans blogg hos Tess, har du LUST att RÖSTA på mig? Skulle du vilja rösta på mig skulle jag bli super duper glad.



GÅ in på http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg-kommer-har.html.



Jag är NUMMER 3. Rösta gärna fler än en gång :$ det skulle jag bli jätte glad över. TACK i förhand!

2009-08-31 @ 13:38:23
URL: http://diddolinno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: