För att bränna lite tid

Idag sitter jag hemma från skolan. Det gjorde jag innan också, men vad jag gör, och har gjort hela dagen, rullar på som innan. Jag var hemma från skolan idag, eftersom imorgon ska bege mig till Astrid Lindgrens Barnsjukhus (känner mig liten av att skriva Astrid Lindgren) och kolla magen. Detta innebär att jag idag är satt på en sträng diet, som består av isglass, aka piggelin, och vatten. Tanken är att jag ska hälla i mig 4 liter vatten, och jag tar detta på blodigt allvar. 
Dagens accessoar är en halvlitersflaska som inte lämnar min sida. Jag tänkte hålla räkningen på hur många gånger jag fyller på den, men jag måste erkänna att jag inte har någon aning hur det går för mig. Minst tre vet jag, men det kan vara en gång till. 

Nu ska jag springa iväg för att köpa en calippo cola. Ibland måste man slå på stort!




Sandwich Stracciatella, om två dagar blir det du och jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: