För att gå emot strömmen...

Så gör jag som alla andra och skaffar en blogg. Vem vet, jag kanske är nästa Kenza eller Blondinbella eller vem man nu kan tänka sig att jag skulle kunna bli. Troligtvis en i mängden av alla dessa miljoner småbloggar som har två läsare i veckan. Inget ont om dessa två läsare, de är oftast av den trogna sorten. 

Varför vill jag då bli en i mängden? För att jag har något viktigt att säga världen, eller för att jag ett glamoröst liv vars detaljer inte borde undanhållas någon? Är jag speciell? Skulle inte tro det. Men jag har en sak att säga, och det är nog därför, mer än något annat som är anledningen till att jag sitter här och skriver mitt allra första blogginlägg. Under läsåret 2009-2010 så kommer jag att lämna det avlånga landet Sverige för att under ett år bosätta mig på andra sidan Atlanten. Därav namnet, men letar ni efter mer logik i det så sorry people, den finns inte.
Idaiusa

Hejsan :) jag hittade din blogg på utbytesstudent.se jag ska oxå till USA och undra ifall du tycker det var ok om jag länka din blogg på min blogg? :P :)

2009-03-26 @ 22:32:41
URL: http://idaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: