Uppsatsen från helvetet

Rasism är faktist ett väldigt intressant ämne. Att diskutera det är givande och det finns många sätt att se på det. Jag tänkte därför att skriva en uppsats om det kommer inte bli några problem, med tanke på att det är ett ämne som engagerar mig, något som jag vill lära mig mer om.

HELVETE HELLER!

Jag har nu inte kommit någonstans, trots att jag började i januari. Trots att jag faktist bryr mig om ämnet. Trots att jag vet att jag skulle kunna göra något bra av det här, och dessutom kunna fixa grymma betyg av det. Jag vet, det är typ det tråkigaste som finns att läsa om människor som gnäller över skolan, men såhär är läget. Gilla.
Jag har dessutom tappat bort orangegrejen med instruktioner om hur det ska se ut, så de blir väl till att improvisera. Nästa hållplats: Youtube. Svaret på alla problem. Lösningarna på allt jobbigt.

Vad gjorde vi innan Youtube?

Youtube kan till och med hjälpa mig med uppsatsen. Martin Luther Kings I have a dreamtal  finns där. Jag ska citera. 
We shall overcome

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: