I'm lucky, I know

Imorgon så är det seniors sista dag och vi ska ha någon slags celebration. Kommer antagligen att vara mycket känslosamt, för det är typ så att de ska ge sina platser i the gym till oss juniors. När vi har en assembly eller något sånt så sitter froshs på en del av the gym, sophs i en annan, juniors i en och seniors har alltid bästa platsen, så det är någon slags ceremoni eller nåt.
I'm passing government! Vilket betyder att jag inte behöver ta det nästa år, gött! Men lite sur är jag för jag borde ha ansträngt mig mer för att jag hade lätt kunnat få ett B. Menmen, lite sent nu...
Känner verkligen inte för att skriva. Får bli en annan gång.
Mam

Det är så roligt att du skriver, men jag har full förståelse för att det finns annat du vill göra och tänka på nu.

Hoppas seniors day blev en kul grej och inte det känslosamma tog över helt.

Är allt klart för nästa år?

Allt klart med G och Morgan? Biljetter?



Längtar!

2010-05-26 @ 08:46:45
gudmor Åsa

Hej vännen!

Oj, vad du skriver och skriver - det är toppen att kunna läsa om ditt liv "over there". Här är livet bra, nu när det ÄNTLIGEN blivit dagsljus igen. Har varit i Norberg i hela två veckor, för att kastrera lille Wille (hunden, alltså) och sköta om honom efter operationen. Allt har gått väl, Wille är glad och antagligen ganska lyckligt ovetande om vad som hänt.

I helgen kommer Stina och Astrid över. De ska hjälpa mig röja i källaren och ta kort, så att jag ska kunna sälja saker över nätet. Toppen med hjälp, jag kommer liksom inte igång att röja själv.

Hoppas (och tror) att vi ses snart.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2010-05-27 @ 11:02:18
Astrid

Hej!

jag har blivit placerad i Montana jag med. Ska åka till hösten men är inte säker än, har kommit "Three forks" ligger det i närheten där du bor? Har du någon email eller msn vi skulle kunna prata :) skulle vara kul och prata med någon som har varit där :)

Ta hand om dig! :)

2010-05-27 @ 17:43:36
Astrid

Hej!

du kan ju adda min msn eller skicka ett mail till email [email protected]

2010-05-27 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: