I'm a girl with the worst sensation span

Ja, jag klarade av att ga upp vid en sjukt omansklig tid efter ca 3 timmars somn. Exact 4.30 sa ringer Hannah for att saga att de ar utanfor, och jag som trodde att de inte skulle hitta och att jag skulle behova guida dem hit blev jattestessad och glomde min kudde... Nar jag kommer ut till bilen sa pumpar den av musik som Paul och Spancer hade planerat i forvag for uppickningen och jag var nastan vaken ett tag. Vi hamtar Laura och aker sen till CMR. Vantar i bilen tills bussen kommer, och moter Ann som ocksa ska dit. Resan till Missoula var valdigt tyst for de flesta sov.

Vi stannade i ministaden Lincoln, MT for att kopa snacks. Lincoln ar kant for en sak, hem av mordaren som jag inte kan komma ihag namnet pa, T -ich something tror jag. Han anvande sig av en cykel, om det var far att morda eller fly kan jag inte svara pa. Kanske inget av dem. Tva timmar senare var vi framme och att komma ut ur bussen var inte mysigt. Presentationen om Osterrike var seeeg... Hinner inte skriva mer nu men det kommer val nan annan dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: