Det löser sig

Gårdagen var sjukt kul. Jag skulle börja packa men kom aldrig så långt, för Haley och jag åkte iväg och hon berättade att hon hade kidnappat mig för hela dagen. Vi började på Dairy Queen och åt blizzards, fortsatte till några parker där vi lekte och sen så åkte vi till Target där jag köpte sjukt coola flipflops, och en enorm vattenflaska, tror inte ens att jag kan kalla det flaska. 3 liter var den. Har druckit ungefär hälften. Vi åkte förbi Guillermo och sen vidare till en annan park, innan vi åkte till Giant Springs, som är typ den finaste parken här. Vi hade sjukt kul och tog massa bilder och där kommer även Steph och möter oss. Vi går på en promenad och snackar om allt möjligt. Vi åker till en annan park där man kan leka och är där innan vi cruisar runt och till slut så hamnar vi hemma hos mig och kollar på film. Steph har då lämnat oss för att hänga med sin pojkvän. Hade en sjukt bar dag med min bästa Haley. Hennes svenska skills har förbättrats och hon ska komma och gifta sig med en svensk pojke. Stand in line!
Mostera

Du är såååå VÄLKOMMEN HEM, sötaste Kajsamajsa! Kan inte fatta att det är om två dagar och att Du kommer till oss i Skara! Tacka Carl för det!=)

Kramen

/B

2010-06-08 @ 08:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: