This world keeps spinning faster

Jag är i New York, efter mycket om och men. Nar jag satt i Seattle igår så kommer en av deras TSA people up till mig och pratar om först Sverige, men snart så inser jag att han försöker värva mig till något religiöst som berättar hur man kommer till himlen. Jag säger att jag är säker på min religion men han ger mig en liten bok med en serie som ska övertyga folk tydligen. Övertygade inte mig om att hans väg är den rätta, sorry man!
Det finns sjukt många Starbucks på Seattles flygplats. Jag har aldrig sett så många på en så liten yta men det är väl för att Starbucks kommer därifrån. Efter mycket om och men så kommer jag till slut på planet och vi lyfter. Efter ungefär en timme så frågar de om det finns en läkare ombord. Lite senare så får vi veta att planet kommer att landa i North Dakota för att passageraren som har blivit sjuk kan inte genomföra det som är kvar på flygningen, ungefär tre timmar. Vi landar i Fargo, North Dakota, och blir stående där i ungefär 2 timmar. Två timmar sent så landar vi i New York. Imorgon: Sverige...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: