Take a risk, take a chance, make a change

Min sista onsdag i Montana för den här gången, känns helt jättekonstigt. Bästa Sprite åkte hem imorse, vad ska jag göra utan min favoritthaiboy? Han kramade mig, eller okay, jag kramade honom och han kramade tillbaka utan att försöka dunka huvudet i mitt eller nåt sånt som han brukar göra. Han gav mig ett armband och en stor nyckelring och en bild på honom, och det blev till att bita mig själv några gånger för att keep a straight face.
I'll miss you.
Campingplanerna som diskuterades har nu lagts ner, och istället så ska jag, Carl och Zach... Göra något annat. Fullbokad hela helgen, med packning, lek, dåliga ursäkter och häng med min värdfamilj. Känns så konstigt att jag verkligen inte vet vad jag ska säga. Inte börja med allt det nu. För om en vecka så är jag nästan på svensk mark igen. Mamma, när du läser det här, så är jag på svensk mark om mindre än en vecka.
Amanda

1,du har blivit blond! :) -looking good

2, hör av dig när du kommit till sverige!!!

2010-06-03 @ 06:51:01
Mam

Bara att du skriver att vi ses snart rinner det en tår.

Är rädd för att det kommer bli någon till när vi ses men det tror jag du redan vet. Lovar att bita mig i kinden och be Astrid nypa mig.



Bamse kramar min pärla.

Tänk nu kan jag skriva, VI SES SNART!

2010-06-03 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: