I was once like you are now, and I know that it's not easy

Great Falls Interna
tional Airport. Early morning. Chilly.
Min värdpappa Tom bestämde sig för att komma sent till jobbet för att kunna följa med mig till flygplatsen. Tom kommer aldrig sent till jobbet. Det är hans företag och han är alltid där typ först. Inte idag. Jag åt inte frukost, kunde inte äta. Haley kommer dit. Hon har med sig en nalle. Han heter Bernie och har en tröja som det står Montana på och håller ett kort som är en svensk flagga. Har har även en bellybutton som hon har sytt på. När vi var i Giant Springs i lördags så hittade hon en knapp spm hon gav till mig och sa att det var min avskedspresent. Jag sa, "Dang it Haley, now I can't throw it away!" Då tog hon tillbaka den och gav den idag, fastsydd på Bernie. Jag ska göra en fotoserie med honom, han kommer att följa med mig överallt i sommar.
Guillermo och Judy kom också till flygplatsen. Guillermo gav mig sin ipod. "You're not getting it, I want it back the next time I see you. It's like a month and a half."
Fan vad jag hatar att säga hejdå.
Seattle/Tacoma Airport. Not as early morning. Not as chilly.
Jag och Bernie.
Frukost på Wendy's, skypechattar med Kalle. Det här stället är rätt coolt. Jag saknar mitt GF.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: