Somehow find, you and I collide

Jag åker tillbaka till Montana den 18 augusti, exakt ett år efter at jag lämnadde Sverige förra gången. Det råkar även vara min kompis Zachs 18årsdag, så det är kul att jag förhoppningsvis träffar honom då. Unless jag landar för sent, vet att det brukar hända sent på kvällen med vissa flygbolag. 

Den här bloggen är min utbytesblogg, och den kommer alltid att förknippas med det. Därför så kommer jag inte att skriva här i höst. jag kommer att starta en ny blogg, vad den kommer att heta vet jag inte än. Jag skulle verkligen behöva hjälp med en design, så om någonär bra på sånt, snälla släng in en kommentar eller maila mig på facebook eller [email protected] det skulle vara jätteuppskattat! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: