What you want is back east

God morgon Sverige! Eller god kvall kanske ar mer passande. Jag sitter och forsoker att fa nagonting gjort med tanke pa att det ar finals imorgon, men det gar inte nagot vidare. Nasta gang sa ska jag gora det battre, den har gangen sa far jag bara hoppas pa att bli godkand, och om jag inte blir det, hoppas att min betyg inte tar alltfor mycket skada.

Jag ar hungrig men kanner inte for att ata nagot av det som finns har. Ar grymt sugen pa Sonic men jag orkar inte ga dit. Det ar dessutom en drive in, och jag har ingen bil. Kommer att se ut som en idiot. Andra problemet ar att jag inte har pengar. Jag hatar mitt bankkort som inte samarbetar med mig. Nagonsin. Men vad ska jag ata? MAT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: