Now I'm trying to make sense of what not remains

Fredagkvall som inte tillbringades hemma, kanon! Fredagskvall som inte tillbringades hemma och inte pa football, udda. Jag saknar football.

Igar sa passerade skoldagen relativt fort, tur det. 7th sa kommer Jeff ner for att hamta Mary for en Yearbook interview, och jag lyckas overtala honom "Jeff, take me too!!" Mr. Allen hade inga problem med detta, sa det var gott. Sa fort jag kom upp i 326 sa dyker jag ner i the food cupboard, jag var sa sjukt hungrig sa jag satt och at tills dess att the bell rang och jag var tvungen att ge mig ivag till bussen.

Hemma sa gar jag ut pa en promenad och nar jag kommer hem sa fixar jag till mig lite innan Mary och hennes pappa kommer och hamtar mig for att aka till Howard's och spela pool. Mina grymma skills fran forra gangen visade sig vara nyborjartur, men vi hade kul anda, och vann tva av fyra mot James och Val. Nar vi trottnade sa akte vi hem till Mary och spelade spel och jag pratade med hennes pojkvan i telefon. Han ar sjukt skon, det forsta han fragade mig var vilken min favoritblomma var, sen vad min favoritlukt var. Haha jag hade inga bra svar och fick an en gang hora "you're a girl who doesn't know your favorite flower??!!" Kvallen var i vilket fall som helst riktigt kul.

Idag sa har jag inga andra planer an att plugga som en dare och kanske prata med pappa om han ringer. Med lite tur sa kan jag traffa Judy ocksa.
johanna

Känner mig tjatig, men MÅSTE SKYPA MED DIG IDAG!! <3 När klockan är nio för mig är den,,,, ett hos dig. hoppas jag räknade rätt, kan det passa då?

hoppas du ser detta i tid.

2010-01-10 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: