On your knees boy

Idag sa satt vi och gjorde kort  till varandra hela yearbookperiod. Det var kul. Man fick dra ett namn, och sen skriva ett kort till personen i fraga och varfor man tycker om henne. Eller honom, vi har bara en kille i klassen. Eller vi har Sean kanske man ska saga. Jag fick Alyssa, som bara har varit i klassen i typ tva veckor och jag har knappt prata med henne, sa jag skrev att det var kul att ha henne och att jag hoppas pa att lara kanna henne battre. Man skulle inte skriva vem det var fran, utan bara ge en ledtrad. Eftersom jag ar supersmart sa gjorde jag en svensk flagga som jag klistrade pa baksidan.

Jag gillar inte itunes. Min ipod kraver version 9, och nar jag forsoker ladda ner 9.3 sa kommer det upp, men det gar inte att klicka pa install knappen. Jag hittade ett usb med lite musik pa, men jag kan inte ladda over det till ipoden bara for att inget funkar som jag vill att det ska gora.

Imorgon ska jag forhoppningsvis hanga med Hannah igen, det var alldeles for lange sen. Vad vi kommer gora vet jag inte men det blir nog bara hanga och leka med Nate, som ar tillbaka i GF igen. Annars hander det inte mycket atm, foutom att engelska kommer att ta dod pa mig! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: