Who's gonna fall in front of me?

Idag ar det lordag, fast hos er i Sverigeland ar det sondag. Min dag borjade med frukost och sen sa skypade jag med kusiner och vanner. Svenskan flot inte alls sa bra som man skulle kunna tro, den var faktist riktigt dalig. Samtidigt skrev jag ett mail, och skulle beratta att mina svenska saker som till exempel tandkram, borjar ta slut. Det var en grymt svar mening att skriva.  Det blev nagot i stil med "Jag har sprungit ut av tandkram" men jag insag att det var fel. Det tog ett tag innan jag fick till det. Nar mina Sverigetimmar var slut sa gick jag for att leta reda pa en av mina vanner som inte ager en mobil. Det var inte sa svart, jag tankte ga till hans kompis men pa vagen dit sa ser jag nagon ga over gatan, och tva minuter senare ringer min telefon. Mycket praktist. Jag hangde i min favoritkallre nagra timmar, har jag sagt hur mycket jag gillar country? Och rednecks tydligen...

Igar var en mycket sorglig dag. Min sista Marabou tog slut. Vi har en gemensam Frukt och Mandel kvar men jag tycker inte att det ar sa god. Det tycker inte nagon annan heller for den har legat dar sen jag kom, och oppnades idag. Jag undrar vart Schweitzernot tog vagen, det var inte jag som at upp den.

Det ar sjukligt varmt har idag, over 90 F. Inne ar det svalt och skont men nar jag gick ut fick jag lite av en chock. Det var nog darfor jag blev kvar i det blaa huset sa lange. Det kan ju inte ha berott pa nagot annat menar jag. Min cordinator ringde mig mycket olagligt, och jag borde nog ringa tillbaka men jag kanner inte for det. Hon fick ju iallafall hora att jag levde och det ar val det viktigaste.

Ikvall ska jag vara tjejig och sova over hos min favorittysk! Langesen jag hade filmkvall med nagon, jag undrar vad vi kommer prata om. Jag kanske aker forbi nagon mataffar och koper harfarg, jag vill verkligen farga haret innan Homecoming. Det lar nog inte handa, sa jag far vara ful och hoppas att Yearbookmanniskorna later mig bestamma vilka bilder som ska vara med. Homecoming ska for ovrigt bli sjukt kul, imorgon ska jag och Hannah leta efter utkladningsklader. Pa mandag ska man kla ut sig enligt klasstemat, som for juniors ar Alice in Wonderland. Vad ska jag kla ut mig till? Jag har ingen aning. Pa tisdag ska man kla ut sig efter en karaktar i favoritboken, onsdag ar class tshirt day. Torsdag ar dress up day, vilket betyder att jag faktist maste ha klanning. Tur att Jeremy inte kommer vara pa bussen da, han hade mobbat mig till dods. Fredag ar green and gold! Jag ska inforskaffa Rustlerklader sa det bara skriker om det. Om jag hittar nagra bra utkladningsklader sa ska jag fota mig sa ni far se hur man gor Homecoming pa CMR!
M Jonsson

Hej! Snälla fortsätt skriva. Jag var själv utbytesstudent 92/93 i Arkansas och drömmer mig tillbaka när jag läser om allt du är med om :).

/M. Jonsson

2009-09-20 @ 03:54:53
URL: http://www.coopermara.hundsida.se
Hrvatski

Jag skrattar ihjäl mig..:" Jag sprang ut av tandkräm.."Undrar vad ditt svenskabetyg skulle bli../Pa

2009-09-20 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: