It's you when I don't pick up the phone

Jag ar glad, vill bara borja med att saga det. Sen vill jag saga PAPPA! Du svarade aldrig pa mitt mail, det jag skrev i det ar helt sant men ingen anledning till att freaka ut. Svara garna ar du snall. Men glom inte att andas.

Jag har inte gjort nagot dumt pa hela veckan, typ. Jag ar snall och gor mina laxor (nar jag kommer ihag att ta hem dem) och har till och med varit ute och sprungit. Funderar pa att ga ut igen nar jag har gett alla er darhemma som saknar mig sa mycket en uppdatering pa vad som hander. Jag onskar att jag kunde beratta allt, men er bild av mig kunde latt forstoras och det vill vi ju inte. Jag ar sa sjukt glad att jag inte kan sluta le, det ar lite lojligt faktist.

Igar var det football igen men jag var inte pa mitt basta humor. Vi, som i the mighty Rustlers, spelade mot Big Sky Eagles som kom fran Missoula. Det var en bra match, sarskilt med tanke pa att Rustlers vann med 29-7. Enligt Jeremy for jag tur med mig for jag har aldrig varit pa en match dar Rustlers har forlorat. Vi ar faktist obesegrade an sa lange, vi har ett bra lag iar. Det later som att jag vet vad jag pratar om men det gor jag inte.

Igar hade vi Video Produktion och det var kul for vi hade vikarie. Det ar precis som man gjorde pa typ mellanstadiet, man gor livet svart for dem. Jag jobbade med Tiffany och nar kameran inte funkade sa gick vi tillbaka for att gnalla. Lararen sager da att vi behover en man i gruppen, en stark man (vad ville hon saga?). Tiffany svarar da att hon ar lesbisk och hatar man. Lararens min var helt underbar, jag onskar att jag hade fatt en bild. Vi gar vidare och jobbar ett tag innan vi traffar pa lararen igen. Tif sager da igen att hon hatar man, och lararen fragar mig, ar du ocksa lesbisk? Jag ar fran Sverige svarar jag, och gillar inte att placera mig i ett fack. Men ja, jag och Tiffany ar tillsammans. Det var sjukt kul, och nej, jag ar inte lesbisk och nej, jag ar inte tillsammans med Tiffany. Jag far inte ens ha pojkvan har (jag vet inte hur vad de sager om flickvan men jag ar inte sa intresserad) men livet ar gott anda. Det blir vad man gor det till.

Jag har sagt det forut men jag ar sa sjukt glad att jag ar har. Jag sag bilder pa klassen i Karrtorp pa Facebook och fan vad jag ar glad att jag inte ar dar. Tank om jag hade varit dar istallet for har, mitt liv hade varit sa trakigt. Har ar vardagen nat helt annat, mycket tack vare vissa manniskor. Amerikaner och tyskar ar helt underbara ska ni veta. Ni som aldrig aker vet inte vad ni missar, men det ar nog bra for er att ni inte gor det. Mycket i det har landet ar sant som jag inte ar van vid men jag ar ju bara en oskyldig liten svensk. Kanske att ni far en gastbloggare om inte alltfor lang tid, om ni vill. Vad gor ni darhemma? Ni var sjukt bra pa att kommentera ett tag men det verkar ha forsvunnit. Skriv och beratta vad ni gor, jag kanske avslojar roliga saker tillbaka. Nu ska jag till Smiths for att fixa med mitt bankkonto, sen sa kommer jag faktist ha tillgang till pengar. Det ar en enorm fordel, och for att fira detta ska ska jag till Starbucks med min favorittysk. Bilder fran detta kanske kommer ikvall om jag orkar fixa det men for er kommer det vara imorgon. Nu ska jag sluta babbla om ingenting och faktist borja dagen, klockan 12.50.
Godnatt Sverige!
Sandra

Låter roligt :) Är du 92a? Vilken linje gick du på Kärrtorp? Jag vet en som går där nämligen!

2009-09-12 @ 23:14:47
URL: http://sanwas.blogg.se/
Amanda

ska jag ta det som en diss? :(

2009-09-13 @ 09:17:49
Hrvatski

Ja det låter verkligen som att du är glad, trots att du både springer och läser läxor- eller kanske just därför..? . Det är härligt att höra! Fortsätt så. Du verkar ju föra tur med dig på matcherna och då lär du väl bli populär.. Jag brukar svara på mail, fast bara sedan jag läst dem.. Jag har nämligen varit på tjänsteresa i ett par dar så ta det lugnt bara.. Jag var i Pula, som ligger på den norra kusten. Där var fint minsann. Badade i havet. Nu har jag träningsvärk igen efter fjällvandringen i helgen. Men det är en skön trötthetskänsla. På söndag kommer farfar o farmor hit, nåja till Dubrovnik. De ska sen bo i Baska Voda. Får se om vi kan ses. Fortsätt ha det fint nu!Kram Pa

2009-09-13 @ 17:39:38
Sandra

Aha.. jag vet inte vilken klass han går i, vet bara att han går sam. Adam heter han iaf om det säger något? Han är 91a men går med 92or.



Ja det är lite roligt med hästarna faktiskt :) Även fast de är tråkiga så jag vill inte rida dem :P nöjer mig med att klappa haha

2009-09-13 @ 22:19:39
URL: http://sanwas.blogg.se/
Raoulie

Haha, soft det verkar i USA :P Vill också åka dit, mer och mer för varje textrad man läser. Hade dock aldrig tänkt mig dig som den lesbiska typen, men ajah, you never know ;). Hälsa alla i USA från mig och hare bra tills nästa gång :D!

2009-09-14 @ 18:31:58
Anonym

nu har du inte skrivit nått på två dagar !! skriv mera!

2009-09-14 @ 20:38:28
Uncle Bromma

Det är kul att höra att du är så glad. Vi är glada för att du är glad

och gladare blir du om vi skriver lite glada kommentarer.

Här hemma kommer hösten närmare med mörkare kvällar

och kyligare mornar. Din underbara syster har varit barnvakt

två lördagar i rad till vår stora glädje. Ninni o jag har således

fått lite tid tillsammans. Nästa vecka drar dock skidsäsongen

igång med läger i Norge för Julius.

2009-09-14 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: