Ich hab' kein Geld hab' keine arbeit

Sitter i kallaren hos Banana. Jag kanske ska aka till LA med henne!! Hoppas verkligen att det blir av for det skulle vara sjukt roligt. EF folk i GF ska aka och Hannahs vardmamma ar med och organiserar allt, och fragade om jag vill folja med. Awesome deal if you ask me. Jag maste filma till min film men jag orkar inte och jag har kort ihop allt ratt ordentligt. Igar kvall var inte alls bra, men jag lyckades anda sova typ 9 timmar. Jag har sovit sa mycket den har helgen att jag inte vet hur jag ska klara mig utan 12 timmars somn nu i veckan. Snart ar det Thanksgiving! Da kanske mina vardforaldrars son kommer hit fran Texas, skulle vara kul att traffa honom for tekniskt sett ar han min vardbror. Ser faktist fram emot att ga till skolan for jag vill traffa lite folk som jag ar for feg for att texta till. Jag har texat som en idiot den har helgen, var tvungen att tomma inboxen tva ganger. Da har jag bara pratat med tva personer, Echo fran Key Club och Banana. Now I gotta go be a Hollywood director, over and out!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: