Drop dead dream, the chosen one

Jag ar sjukt grym maste jag saga. Jag hade tre fel pa ett US History test jag hade glomt att plugga till. Eller inte orkat att plugga till. Imorgon ar min sista skoldag den har veckan, for pa fredag ska jag till Missoula. Jag alskar mitt schema for det ar bara i en class som jag faktist maste gora make up work. Snart sa ska jag ivag med Travis som ska fota med mig. Hannah skulle ocksa foljt med men hon maste packa infor Phoenix.

Pa fredag ar sista hemmamatchen innan the playoffs, och jag hoppas verkligen att jag traffar Cole. Han fixar ihop oss utbytisar med killar, och nu kan han fixa ihop mig med nagon utan att riskera livet. Tyvarr ar alla footballers pa the field under matchen. Konstigt. Det ar inte sa seriost, men valdigt kul, jag pekar ut nagon sa ska han fa killen att komma over till oss. Forra matchen sa forsokte jag fa honom att fixa ihop Laura med en freshman som satt och hanglade med sin tjej, for Cole sa att han kunde fa vem som helst att komma over till oss. Han hade fel. En kille som stannade med oss typ hela kvallen var en snowboardkille fran Kalifornien som var sot, men out of the question for mig da. Han halsade pa mig i skolan idag, vilket var kul eftersom jag inte har sett honom sen matchen, och det var tva veckor sen. Fraga inte vad han heter for jag kommer inte ihag. Det ar lugnt, jag tror inte att han kommer ihag vad jag heter heller.

Jag hatar att aka buss igen. Hatar. Bara sa att alla vet. Det kommer att bli battre om inte alltfor lang tid, men det kommer fortsatta vara sjukt trakigt. Det var faktist kul ett tag. Life goes on, det ar bara en halvtimme on dagen typ. Imorgon ska vi ha brandovning pa bussen, och jag ar nast aldst. Hoppas att mitt "I'm from Sweden, I don't understand" raddar mig fran att behova ta ansvar for de sma liven.

mam

Kan vi inte få se lite bilder på alla kompisar (och dig) snart? Vem ska du åka till Missoula?

Puss min pärla

2009-10-22 @ 08:33:45
Anonym

Verkligen kul att du får chansen resa lite. Då får du lite perspektiv på tillvaron. Också bra träffa din bror från Texas. Var snäll mot honom, du lär knappast få någon annan. Astrid kommer hit idag. Ska bli kul. Vi drar till VENEDIG imorgon. Försöker skypa därifrån. Har problem med min dator vars internetuppkoppling inte längre fungerar. Kram Pa

2009-10-22 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: