When I was young, yeah so much younger than before

JAG SKA TILL HELENA IMORGON! Vid tva sa ska jag ringas ut ur class, det komemr nog inte bli svart for det ar samtidigt som bussen med spelarna ska vinkas av, och da kan man forhoppningssvis smita ivag. Det tar ca en timme att aka till Helena, och matchen borjar inte forran 7 tror jag, men med tanke pa att det ar sa mycket folk sa maste man vara dar tidigt for att vara saker pa att fa en biljett.

Det finns inte ord for hur taggad jag ar just nu! Vi kan vinna hela grejen, och gor vi det ar vi bast i staten Montana! Okay det ar inte den storsta staten, men det ar anda AA football som spelas. GO RUSTLERS! Till skillnad fran andra bortamatcher sa ar ALLA med, cheerleaders, the band och hela grejen. Vi moter Capital och jag hoppas verkligen att vi slar dem for de behover inte fler titlar. Sist vi vann state var 2004 och sen dess har Capital vunnit.

Sorry for mycket football, men det kanns liksom i luften att det ar nagot pa gang. Det har ar dessutom min sista match som Rustler... Jag kommer sakna det sa sjukt mycket. Jag har traffat massa olika sorters manniskor pa Memorial Stadium. Jag har dansat dar pa Homecoming, jag har kommit narmare mina vanner, jag har statt i armarna pa en pojk nar en vinnande touchdown tog oss till finals, jag har traffat en extrem mangd killar tack vare Cole (kommer jag nansin traffa honom igen?) och jag har upplevt hur school spirit kanns. Det ar liksom en del av livet har, som nu kommer att forsvinna. Jag ska inte deppa, for basketball kommer att vara grymt, men jag kommer sakna Friday Night@Memorial.

http://flypaperwebs.com/Admin/MTsportsmem/Images/CMR%20Rustlers_9.jpg

faster Kattis

Vi bara undrar om du fått något gott än...i ett kuvert???

Kattis :)

2009-11-20 @ 22:22:11
faster Kattis

Hej... nu var det länge sen du uppdaterade!! och så är du inte inne på skype. :( Jag vill ju prata med dig!

2009-11-22 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: