Rustlers for victory, rustlers for victory, work, fight, WIN!

Jag sitter hos Hannah och vi forbereder oss for sista football matchen pa Memorial Stadium. Det ar the playoffs, och nasta match ar en bortamatch, for det finns inte ens chans att Big Sky slar Capital. Om de skulle gora det sa skulle finalen spelas har. Men det lar inte handa. Jag kommer sakna Memorial, att hanga dar varannan fredag har blivit sjalvklart. Kameran ar laddad for att foreviga kvallen. 

Jag hade ett breakdown igar, men tack vare vissa manniskor som ar helt underbara ar allt mycket battre idag. Ibland behover man en kram, ibland behover man flera.

Igar kvall var jag i skolan for att hjalpa till pa en valgorenhetsmiddag. Den var for en kvinna som jobbar i the office men som har fatt cancer, och det var faktist kul. Inte att hon har cancer, men att hjalpa till. Det var mycket folk, och sen man fick reda pa att hon hade cancer har de samlat ihop $10.000! Det ar riktigt bra for tva veckor, tyvarr sa racker det inte for att garantera att hon overlever.

Rubriken ar en rad fran var skolsang. Om ni undrade. Jag har inga planer for helgen men jag kommer med lite tur sa fixar jag nagot pa matchen. Det ar dar man traffar folk, och mitt mal for kvallen ar weekend entertainment.

Forsta hanget med Hannah, seems like forever ago! Vi har inte shorts langre, det ar bara Taylor som ar sa dum att han fortfarande har det. Ikvall kommer jag se honom i langbyxor for forsta gangen nansin.

Alla darhemma, jag saknar och alskar er!
Hrvatska

Jag saknar och älskar dig också min vän!



Rätt förfärligt att om man får blir sjuk måste ens vänner jobba helger för att man ska kunna få behandling. Det är väl just det som Obama vill ändra på med sjukvårdsreformen..



Kram Pa

2009-11-14 @ 10:08:56
Johanna

Vill skypa igen, det var för kort förra gången! :D (Nu är det snö här! :) xD)

2009-11-14 @ 14:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: