I'm so tired of explaining every minded detail of my life

Bostonresan ar bara en skoluppgift, tankte bara beratta det. Att jag kom in idag ocksa ar kanon, men jag maste nog gora lite med min tid ocksa. Jag maste antagligen aka ifran skolan tidigare imorgon for att det kommer att vara sa mycket folk pa matchen imorgon, vet inte hur min vardfamilj kommer reagera nar jag berattar det. Hm... Det ar ju inte sa att man inte kan aka. Once in a lifetime experience. Vi kan fan vinna, fattar ni? Jag ar sa sjukt taggad och vill bara att det ska vara imorgon, typ nu! Jag ar verkligen nervos.  

mam

Jag håller tummarna för att du kommer in på matchen!!!

Hur kommer du dit? Varför tror du att N&P har ngn invändning?

Håller tummarna för att ni vinner!

Kram kram

2009-11-20 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: