I'm so much like you, restless and reckless, I need a clue

Jag sitter och skriver pa en uppsats om Ingmar Bergman. Jag har suttit har ett antal timmar och har endast skrivit lite mer an en sida. Det kan bero pa att jag inte alls ar pa humor for att skriva uppsats. Det ar trakigt. Jag orkar inte, och jag lamnar in allt for sent nu for tiden. Det maste bli andring snart, for nu har det ju kommit fram att jag kommer anvanda de har betygen nasta ar. Jag har en kattunge bakom mig, och nar jag minst anar det sa hoppar hon upp och satter klorna i ryggen pa mig. Eller ater pa mina horlurar. Eller gor nagot annat som hon tycker ar kul. Hon ar rolig hon, och sinnesjukt liten, jag tror inte att hon ar ett halvar gammal fastan alla sager att hon ar det.

Vad som hander mer idag har jag ingen aning om, men det ar inte omojligt att det blir bio ikvall igen. Finns inte mycket annat att gora i denna lilla stad.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: