I never really gave up on breaking out of this two star town

Jag alskar Photography pa de bra dagarna, det ar sa kul nar man far till det. Stannade kvar i skolan idag och lyckades fa hela fyra optimum images! De at faktist riktigt bra, synd bara att det tog ett tag innan jag hittade knapparna pa nya kameran. Min larare lat mig anvanda hennes personliga kamera och den var underbar, lite svar att hitta fokus pa bara.

Jag var sur pa min tyskalarare idag, men bara for att Taylor och Austin var sa underbara pa lunchen idag sa kommer jag nig stanna i klassen, funderade pa att droppa det. Taylor kom fran helt random och kramade mig och holl om mig anda tills Austin kom och kramade mig istallet. Sen hade vi gruppkram. En bra dag att gora det pa. Mina sophomorepojkar ar bast!

Ah Mandy i Yearbook ar elak, hon hittade en bild pa mig och Zach fran middagen nagra veckor sen, och nu ska hon satta in den i Index i yearbook. Hon ar Index editor sa hon har makten att gora den, och jag har inte mycket att saga till om. Jag ar helt knallrod i ansiktet, men Zach ar gullig. Zach ar alltid gullig.
Nu ska jag lasa the Great Gatsby, hors!

mam

Glömde kommentera kortet på Dig (och Hanna?)här om dagen, jättefint!

2009-11-11 @ 13:48:32
Hrvatska

Du ska inte bli förvånad om det kommer med en massa bilder på dig i yearbook som du inte har en aning om att de togs. Vissa trevliga, andra mindre trevliga.. Ha det Kram Pa

2009-11-12 @ 00:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: