Godmorgon varlden

Kul att ni skriver sa mycket till mig, jag har nastan inte tid att svara pa allt. Just nu sitter jag i Prep for Life och blogg.se var inte blockat av nagon anledning. Uppskattat. Det har egentligen inte hant nagot sen sist, men jag vantar pa att denna sjukt sega dator ska ladda sa jag kan sitta har och skriva utan att egentligen saga nagot medan jag vantar. Idag har vi conncetions, vilket kan vara det segaste jag nagonsin har upplevt. Nasta termin kommer jag att vara ensam tjej, vilket kan bli intressant. Inte for att jag nagonsin har pratat med nagon av killarna i klassen, och inte for att nagon av dem verkar vara de mest intressanta manniskor jag nagonsin har traffat men det kan ju vara kul att ha nagon att prata med en halvtimme en gang i manaden.

Nej, jag har ingen date an, och nej jag har inte fixat klanning av den enkla anledningen att det inte ar en formell dans, thank God! Temat ar 60s sa det blir val nagot i den stilen. Idag ska jag forhoppningsvis prata med nagon som ger mig nagot att gora och som kanske till och med branner lite fett.

Nasta vecka ar det Thanksgiving och mina vardforaldrars son Kevin kommer upp fran Texas. Vi far aven tva nya katter pa mandag. Annars vet jag inte vad jag ska saga men jag har 15 minuter kvar av klassen som jag inte vet vad jag ska gora av. Jag skriver inte sa fort pa den har datorn av nagon anledning, jag vet inte om det ar for att den ar for liten eller om jag bara inte ar van vid den.

Vi haller pa att planera en resa, jag ska aka till Boston. Jag tar det billigaste hotellet jag kan hitta och vet inte hur jag ska planera det, det enda jag vet ar att jag inte ska anvanda bil, for jag orkar inte rakna ut hur mycket gas money jag  gor av med. Pappa om du ser det har, ring mig ikvall, jag ar hemma ungefar 3.40.

5 minute bell! Gotta go!
Thea

okej, på min så är det 12 och vi är 1550 på min skola. jag känner allihoppa haha ;) vet inte, men det är på ngt sätt lättare att umgås med utbytesstudenter. vill inte göra det hela tiden men de e så skönt ibland. :)

2009-11-19 @ 00:52:16
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
mam

Boston, vad kul!!!

När? Med vem? Hur? Louise kanske kan ge lite tips.

Kram kram

2009-11-19 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: