Time is running through our fingers...

Det är inte lång tid kvar nu, men det känns verkligen inte verkligt än. Att åka är inte alls verkligt, men någon gång lär man väl vakna och inse att det är dags att åka. Om inte annat så får jag väl sitta på den gula skolbussen och tänka Kärrtorp nästa. Lång resa till skolan blir det isåfall. Jag som tyckte att det var en bit när jag åker hemifrån i Stockholm.

Två veckor till min visumintervju, och jag har inte börjat med att fylla i papprena än. Det kändes inte värt att göra det innan jag hade fått alla papper, och nu har jag fått det livsviktiga DS-2019, med fel namn! Ingen stor överraskning, jag kanske borde göra ett enkelt (?) namnbyte för att förenkla allt under det kommande året. Om jag heter Anna hos amerikanska organisationen OCH på DS-2019 så kommer jag antagligen heta det på skolan också. Det kan bli rätt kul om någon skulle vilja prata med mig och jag inte reagerar, för vem reagerar på sitt mellannamn egentligen? Eller som i mitt fall, förmellannamn. Solen ropar på mig nu, och med tanke på att klockan faktist är eftermiddag så kanske jag borde gå ut och jobba på brännan, den är nästan borta.

Thea

jasså ? :) jag hoppas få att få åka då iaf, men de skulle höra av sig om när det blir när de kontaktat ASSE.

2009-06-30 @ 15:25:36
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Louise

sv: jodå den verkar bra, finns massor med ämnen att välja på, dock väldigt stor (2800 elever). Hur verkar din?

2009-07-01 @ 13:45:28
URL: http://louiselb.blogg.se/
erika

Hejsan:)



Tack:) Det är en Casio ex-z85 och jag är verkligen jättenöjd med den. Det är ingen proffskamera, men den är absolut värd sitt pris så jag rekomenderar den :)



Jag vet tyvärr inte vart jag ska ännu. Men jag har fått veta att jag med största sannolikhet kommer hamna i Virginia. Du då? Vilken organisation åker du med? Jag åker med Explorius.

:)

2009-07-02 @ 22:28:47
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Louise

sv: japp, det finns en hel del som ex: cross country, football, gymnastik, tennis, volleyboll, water polo, basket, brottning, soccer, golf, simning, badminton, track, softball m.m. sj?

2009-07-04 @ 19:23:00
URL: http://louiselb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: