Freeeeeezing

Lalala jag fryser idag for det ar inte 80 F langre, stackars mig. Jag forsoker fa hunden att varma mina tar men hon vill inte just nu sa jag far frysa. Jag alskar mitt rum/badrum/vardagsrum som jag har helt  for mig sjalv. Igar sa akte jag och Nancy runt i Downtown GF och det ar jattegulligt och valdigt amerikanskt. Folk sager att Montana sak se ut som Sverige men det gor det verkligen inte. Som om svenskar skulle veta nat om det har stallet fast de inte har varit har! Bittervagen flyger. Jag vet inte vad vi ska gora idag men jag ska nog ut och springa eller nat for nu kan man gora det utan att man smalter. Jag ska forsoka lagga upp lite bilder sen men forst maste jag ta dem. Hade bra alla, for det har jag!
Kusin Plöööen

Ja du.



Låter som du har det nice iaf. Have a happy time over there!!!



btw



Vad e tidsskillnaden?

XD

2009-08-23 @ 23:36:49
Amanda

Du har en hund,jag vill också ha en hund ;P

2009-08-24 @ 07:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: