Värdfamiljen




Japp, där har vi det! På gränsen till Kanada ska jag tillbringa nästa år, och jag måste erkänna att jag är jättepeppad. Jag har inte förstått att det har hänt än, men förhoppningsvis såkommer det en knäpp som talar om att jag lever i den verkliga montanska världen om ett tag. Staden jag ska bo heter Great Falls, 55 000 invånare, men jag har inte hittat någon karta som visar det så att man ser bra vart det ligger. Familjen består av Paul och Nancy, båda pensionärer som verkar jättegulliga. Har haft så mycket att göra att jag inte har hunnit skriva ordentligt till dem, två mail totalt och har hittills fått 7 svar på dessa ganska innehållslösa och intelligensbefriade texter jag har fått ur mig. Nu är det så att jag vet inte vad jag ska skriva, det känns som att jag har slut på ord fast det bara har gått 2 mail. Vem som helst som bär på lite inspiration, vänlig hör av er i kommentarer, facebook eller annat sätt som passar er. 

Skolan jag ska gå på heter Charles M Russell High School, och har ca 1400 elever. Sport verkar vara en ganska stor grej där, de vann State i basket förra året. Rätt coolt faktist, hoppas att de lyckas göra om det så man får uppleva det. Enligt Paul är de även bra i football. Han sa att har mer än gärna förklarar spelet för mig och tar med mig på så många matcher jag vill se och det tycker jag låter kanonbra. Har en bra känsla när det gäller det här, men det beror mycket på dagsformen, trodde att jag skulle kunna tackla det här bättre än  vad jag har gjort hittills. Jag trodde aldrig att jag skulle överskatta mig själv men det kunde jag tydligen. Life goes on. Better is close. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: