A hero of war, is that what they see?

Jag sitter i kallaren hos Hannah. Det ar andra kvallen i rad som jag ater har, jag har nastan flyttat in. Max sa att de snart kommer skaffa en nyckel till mig. Hannahs vardbror Nate har kommit tillbaka, och han ar sa gullig! Jag traffade honom igar for forsta gangen, och han kommer ihag vad jag heter, trots att det ar ett konstigt namn. Vi lekte ganska lange och han ar sa sjukt sot. Han sprang in i nagot sa han har ett svartoga, och de far konstiga blickar, som om de hade slagit honom. Det har de inte.

Vi ska ivag och kolla pa Couples Retreat, vi har redan sett den men det gar inget bra just sa vi far halla till godo med det som finns. Bion har ar ratt liten men trevlig. Vi aker dit med Megan, och det ska bli kul. Imorgon maste jag plugga US History och aven spendera tid med Sverige, Skype is amazing. Jag var och klippte mig idag, det ar ingen jatteskillnad men jag ar nojd. Jag ska spara ut min lugg men det kommer nog ta ett tag.

Min vardfamilj har adopterat tva katter, de ar bara 6 manader gamla och kommer pa mandag.
 

Nu ska jag hanga med varldens basta tysk, Hade gott, och jag kommer prata med vissa av er imorgon, pussar!
Kalle

Haha rubriken.



Rise Against ftw!

2009-11-09 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: