Framme sen ett tag

Kalifornien ar grymt, det hade inte varit fel att bli placerad har maste jag saga. Vi kom i tisdags kvall efter en hel dag i bil och luft och kom fram pa kvallen. Inte mycket somn den natten men sant ar livet. Igar gjorde vi inte mycket pa formiddagen men pa eftermiddagen akte vi till stranden. Det var for kallt for att bada men ratt kul anda. Kanner att det har blir ratt lamt, men de roliga detaljerna ar inte sa roliga typ. Alltsa, jag vet inte vad jag ska saga nu men jag kommer att skriva nat vettigt nar jag kan.
Gudmor Åsa

Kalifornien..........ahhhhhhhhhhhh........enjoy kara lilla du.......KRAM

2010-03-26 @ 14:35:54
Anonym

Hej!! Dålig uppdatering!!!!!!!!! Vill ju veta hur det va !! Kul kul att Astrid och Per kommer till dig!! Kram kram

2010-03-29 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: