Du borde sett hur underbart jag mår

Sitter i kallaren hemma hos Zach och Carl. Jag jobbar pa att lara Zach svenska och han ar faktist ganska bra, och han funderar seriost pa att komma och plugga i Sverige. Det gjorde han innan jag kom sa jag kan inte ta cred for det.

Jag har varit med dem nastan hela tiden sen skolan var slut, vi skulle aka till Gates of the Mountains men var for sena sa vi akte till Holter Lake istallet. Det var jattekul, vi hikade runt och Carl och Zach simmade. Jag tappade min kamera och Zach klattrade ner for att hamta den, och den ramlade langre sa att den var typ 10 cm fran vattnet. Zach lyckades rädda den, vilket var sjuk tur för annars så hade jag nog börjar gråta. (Datorn hos dem slutade funka igår så nu är jag hemma och har ÅÄÖ igen, och det är ny dag). Jag har en sjukt rolig video på Carl men jag tror inte att han vill att jag ska lägga upp den.
Vi åkte hem och jag åt middag, sen kom de och hämtade mig igen och jag hängde hemma hos dem hela kvällen. Jag försökte lära Zach svenska och de jäklades så mycket de kunde med mig. Vi har bestämt att jag ska komma och hälsa på Zach i Bozeman i höst, där han ska gå på college, och jag bestämde att han måste komma till Sverige när han åker för att hälsa på Carl i Tyskland. Självklart så ska han ta med sig Carl också.
När de körde hem mig så pratade vi om allt möjligt, och det kan ha varit ett hej då för vi vet inte om vi ses innan jag åker. Mycket blev sagt och det sista de sa till mig var, "Vi älskar dig". Ja, på svenska.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: