Vi möttes mitt i vintern

Moahaha jag kom in har fran skolan, det har inte hant manga ganger forut. Man tycker att .se sidor alltid borde funka men sa ar inte fallet.

I gar sa var jag pa basket nar vi motte Havre. Vi vann med typ 78-40 nagonting, jag kommer inte ihag exakt score. Jag kollade inte mycket pa matchen forsta halvlek, utan hangde med folket som salde slushs och popcorn. Det var jattekul, de har grym humor, och jag drev med en kille som gillade Manchester United. han sa att de var landslag at England 2004, men det ar val anda inte sant? Later inte troligt, for de har val utlanningar som spelar dar ocksa? I vilket fall som helst, han var skon, och gjorde mig till sin nya basta van, for i slutet av kvallen nar matchen var slut sa oppnade han sitt hjarta och berattdeade om sina tjejproblem. Det ar inte som det later, han hanglade med en tjej som inte vill ha honom. Stackars lilla freshman. en hangde jag mycket med James och Val som visade hur man gjorde Suicuide slushes. Drack ingen dock. Hangde med min alskade Hannah andra halvlek, har saknat henne sa sjukt mycket. Depressionen over att vara tillbaka i GF var samma for bada.

Det var faktist bra att vara tillbaka i skolan. Idag sa har jag orecis pratat med mrs. Tramelli, som ar jattegullig och ska hjalpa mig med lite saker. Jag skulle ga och prata med henne pa lunchen, men sa skickar hon en note for att jag ska komma och se henne for typ 10 minuter sen. Spooky, for jag har aldrig pratat med henne forut. Gotta go, there's the bell!  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: