I've found I'm scared to know, I'm always on your mind

Vissa dagar far man veta saker som man verkligen inte ville veta, men da far man samla ihop sig tillrackligt mycket for att kunna bestamma sig for vart man star och vad man ska gora. Man kan gora det ratta eller det ratta, fragan ar hur mycket man ar villig att lagga ner for det man tror pa. Nej, jag har inte gatt och blivit hjarntvattad av nagon sekt, men det finns nagra har som vill gora livet svart for mig, helst utan att prata med mig. Tyvarr sa har jag alldeles for mycket folk som bryr sig om mig, sa de kan inte knacka mig. Jag har inte ord for hur omoget jag tycker att det ar, men sa sent som igar sa tog pratade jag med Sandi bara for att beratta vad det var som var fel, och det visade sig vara helt ratt sak att gora. Under ungefar halva first period sa satt jag och pratade med mr. Kloppel, principal, och mrs. Tramelli, associate principal. Jag har gjortm in rost hord, och jag vet att de faktist lyssnar, trots att det bryter mot manga amerikaners grundregel, att sa lange man ar i skolan sa ar man ett barn, och det gar inte att lyssna pa barn utan att en vuxen kan bekrafta det. Jag ar glad att de tog sig tid och verkligen lyssnade pa vad jag hade att saga. Det finns bra manniskor i den har staden. Under en period sa trodde jag inte det, nar allt var som jobbigast, men sen jag flyttade ut sa har jag blivit overbevisad sa manga ganger. Kan inte ens borja att saga hur glad jag ar for det.

Idag sa hade jag min forsta dramaklass. Ar i intro, jag skulle ha varit i intermediate men var tvungen att byta pa grund av tyskan. Jag borde inte bry mig, men det finns en anledning till att jag gor det. Kul var det idag iallafall. Att ha drama ar ganska olagligt, for the audiotorium ligger lite off. Det blir nastan till att springa till government darifran. Jag gillar min (svenska!!) larare Mr. Bergqvist. Japp, han fragade var jag kommer ifran, och svarade Sweden, och han sa att hans morfar tror jag att det var, var svensk. Harligt att inte vara ensam om det.
Svedska

Modigt Kajsa! Stå på dig! Kram/Pa

2010-01-26 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: