I'm still alive but I'm hardly breathing, just prayed to a God I don't believe in

Oh, jag vet inte hur jag ska borja, sa jag tankte att det kanske var en bra borjan. Vad hande igar?
NU vet jag!

Jag har haft den roligaste Photographyclassen nagonsin! Haha jag skrattar bara jag tanker pa det. Vi har borjat med varat Final project. Det heter element out of context, alltsa att fota nagot i en miljo dar det inte hor hemma. Efter en inte jattelyckad rulle med halsband som element sa gick jag och Hannah for att hitta nagot som kunde flyttas runt. Resultatet blev ett apple. Jaha, vad kan man gora med ett apple liksom? Typ nada. Tank sa fel man kunde ha. Borjar med att satta den pa en vending machine, och gar in i the gym for att hitta inspiration. Vaaaad ska man gora? Jag vill satta det i en av vattenfotanerna, men nar jag gar mot den sa kommer hela klassen som har weight training for en drickpaus, och vi forsoker diskret t oss darifran, men lyckas inte utan far nagra sneda blickar. Jag trodde att jag skulle do. Vi har en stor metall Charlie i the gym, och jag forsokte komma pa hur jag skulle fa in applet utan att det skulle ramla ner och traffa nagon stackare. Hannah sager "No I bet there's an alarm on him or something!" Det blev inget av det men vi forsatte. Vi satte upp det vid en skylt som sager typ Valkommen till CMR, Go RUSTLERS! men hade stora problem med att fa ner det. Vi hoppas att det ska komma nagon lang som kan hjalpa oss, men alla som gar forbi ar jattekorta! Darn. Det slutar med att Hannah lyfter upp mig sa att jag kan fa ner det.

Jag hade skrivit sjukt mycket men nu sa raderades allt. Sorry!

Jo, jag far ta Photo 2 nasta semester! Man maste vara teacher approved, and I did it. Awesome, I have to say.
johanna

Jag om på en sak som du skulle kunna köpa hem till mig från USA. :P JELL-O!!! Har alltid velat smaka det. Självklart betalar jag dig! <33

2010-01-09 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: