Because when I think of you I don't feel so alone

Det har inte hant mycket mer idag. Har borjat pa min nya yearbook layout, och smider djavulska planer for att fa uppmarksamhet fran en special someone. Vet inte hur det kommer att ga, och att anvanda min svenska charm (?) har inte funkat forut. Fick hora idag att exet standigt ar hog for att orka med sin tjej, och jag fick anstranga mig for att inte borja garva, jag var egentligen inte en del av samtalet, for da hade amnet aldrig kommit pa tal. Fick under engelskan fragan vad min american dream var, jag stirrar pa pojken i fraga och borjar garva. Han blev lite tyst, nagot som ar en bedrift fran min sida da han ar en av klassens "coola" killar. Jag svarade rik och lycklig, och han ler, sager "fair enough" och gar vidare. Min engelskaclass ar speciell.

Jag och Sean hade idag ett intressant samtal, vi pratar alltid om konstiga saker, och han sa att jag inte far aka hem, for jag ar den enda svensk som han kanner. Da fragade jag om han skulle tycka om mig om jag var amerikan, och inte hade min accent, och inte var svensk. Han ramblar pa, och sager sen, of course I'd like you, you'd still be Kajsa. Ah uppskattning.

Johanna

Skypa snart? <3

2010-01-06 @ 15:08:55
Uncle L

Halojs Det är gott att du har humöret uppe trots alla strapatser & att skolan börjar så du får träffa

lite normalt folk,kämpa på vi tänker på dig

kramar från alla

2010-01-06 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: